רוני מאנה - ×’ × ×™ צ רוואני על דבריו של רוני מאנה אני המומה מהרוע ומהשקרים : היא מדברת על הורות ואני מקווה שהילדות הקטנות לא יעברו מה שהילדים הגדולים שלי עברו.

רוני מאנה - ×' × ×™ צ רוואני על ×"×'ריו של רוני מאנ×" אני ×"מומ×" מ×"רוע ומ×"שקרים : היא מדברת על הורות ואני מקווה שהילדות הקטנות לא יעברו מה שהילדים הגדולים שלי עברו.. איש העסקים רוני מאנה פרסם אתמול (רביעי) פוסט ברשת 'הטוויטר', בו כתב כי הוא לא יתרום שקל אחד למצביעי כזכור, בחשבון הטוויטר שלו כתב רוני מאנה בין היתר כי הוא התעורר במצב רוח מרומם, לדבריו, הוא תכנן לעזור בכמה. חלק מפרסומו הראשוני הגיע בשל מערכות היחסים שניהל עם מלכות היופי של ישראל בהן שמעונה הולנדר. רוני מאנה, שרה נתניהו (צילום מסך קשת 12, עמוס בן גרשון, לעמ). אלא שמאז שנותק הקשר ביניהם, איש העסקים החל. רוני מאנה במפגן גזענות מזעזע, עונה למה לדעתו הרבה בוחרים בביבי למרות כתב האישום:

בית המשפט המחוזי בתל אביב דחה את תביעתו של איש העסקים רוני מאנה נגד תעשיות מזון תנובה, אייפקס, וחברת השוק הסיטונאי לתוצרת חקלאית בתל אביב ואחרים, לקבלת דמי תיווך. זה קרה קצת לפני שעברו 3 חודשים מאז הפרידה המתוקשרת של מתווך הנדלן ואיש העסקים רוני מאנה(61) ויוצאת הישרדות vip והדוגמנית ג'ני צ'רוואני(38). רוני מאנה וג'ני צ'רוואני על היחסים עם הזוג נתניהו, צפו. יש בעולם בעיות יותר חמורות מנישואין חד מיניים. אלא שמאז שנותק הקשר ביניהם, איש העסקים החל.

רוני מאנ×
רוני מאנ×" מ×'×™×' לראשונ×" על ×' × ×™ צ רוואני שקרנית ×'ו×'×"נית Tmi from images.maariv.co.il
אלירן ברדוגו יפקד על האירוע. אני לא מחתים חברים על חוזים. 15 בנובמבר, רוני מאנה וניקול הלפרין, בני הזוג לשעבר, מחתנים את בתם יולי עם הכדורגלן ברק לביא. הערב נחשפת בסיפור המרכזי תכתובת מסרונים בין מאנה לבין רעיית ראש הממשלה שרה נתניהו, המציגה לכאורה את ניסיונותיו של מאנה להתחבב על בני הזוג. כנראה שמסיבות המוניות הן בגנים של מיכל הקטנה ובעלה, איש העסקים ניר ויצמן, מבעלי רשת מלונות בראון. רוני מאנה וג'ני צ'רוואני בבית הכנסת הגדול באלנבי. רוני מאנה במפגן גזענות מזעזע, עונה למה לדעתו הרבה בוחרים בביבי למרות כתב האישום: פעם שרה קראה לי לבית וביקשה ממני שאלבש שמלה וסינר ואמרה את כל הבית.

Contact ‎רוני מאנה‎ on messenger.

מקורבו של נתניהו לשעבר רוני מאנה צייץ בטוויטר: Contact ‎רוני מאנה‎ on messenger. אלא שמאז שנותק הקשר ביניהם, איש העסקים החל. שרה נתניהו אשה נרדפת שופכים את דמה כל יום בתקשורת, רוני מאנה רודף אותה, וצריך להגן על הנרדף ולא הרודף. ערוץ 20 פרסמו אתמול (רביעי) שורת הקלטות בין איש העסקים רוני מאנה לבין אשת הראש הממשלה שרה נתניהו, בהן הוא לכאורה מתחנף לאשת ראש הממשלה. הצ׳ילבות רוני מאנה ורני רהב לא החליפו מבט, לא הגה ולא חיוך. הרב אבי זרקי תקף את מאנה בעקבות דבריו נגד ראש הממשלה, והאשים אותו בכך שלא שילם לו על התקנת מזוזות בביתו. הערב נחשפת בסיפור המרכזי תכתובת מסרונים בין מאנה לבין רעיית ראש הממשלה שרה נתניהו, המציגה לכאורה את ניסיונותיו של מאנה להתחבב על בני הזוג. עוד אחת מתביעות ה'מצליח' של רוני. רוני מאנה לא נשאר חייב: רוני מאנה וג'ני צ'רוואני בבית הכנסת הגדול באלנבי. החל את דרכו העסקית בנדלן, והיה שותף בבעלות על בניין הסינרמה. רוני מאנה עוסק במסע הכפשות שקריות נגד משפחת נתניהו בעקבות החלטתם לנתק עמו כל קשר לפני איש העסקים ויזם הנדלן רוני מאנה התראיין אתמול באולפן שישי, וחשף את מאחורי הקלעים בבית ראש הממשלה.

לטענת רוני מאנה, שרה נתניהו הייתה צריכה להתנצל בפני ליליאן פרץ (עוזרת הבית שהגישה תביעה נגד משפחת נתניהו והתיק נסגר בפשרה). ‏ידיעה בלעדית ביבי טס לאוקראינה ושם בטקס ממלכתי הוא יקבל את עצמותיו של הרבי נחמן מאומן ויביא איתו בחזרה לארץ במטוסו. רוני מאנה וג'ני צ'רוואני בבית הכנסת הגדול באלנבי. מאות, אם לא אלפים, הגיעו ליום הולדתו של ויצמן. רוני מאנה שעשה את הכסף מקשריו עם נתניהו,נושך את היד שהאכילה אותו , וכמו שנשר לו השיער ככה ינשרו לו השתלים.

רוני מאנ×
רוני מאנ×" × ×'×" ×'×™×'×™ ושר×" אופיר×" ו×'רקו Start Magazine from img.mako.co.il
מסרוני החנופה ששלח רוני מאנה לשרה נתניהו. אני לא מחתים חברים על חוזים. אלא שמאז שנותק הקשר ביניהם, איש העסקים החל. רוני מאנה במפגן גזענות מזעזע, עונה למה לדעתו הרבה בוחרים בביבי למרות כתב האישום: איש העסקים רוני מאנה פרסם אתמול (רביעי) פוסט ברשת 'הטוויטר', בו כתב כי הוא לא יתרום שקל אחד למצביעי כזכור, בחשבון הטוויטר שלו כתב רוני מאנה בין היתר כי הוא התעורר במצב רוח מרומם, לדבריו, הוא תכנן לעזור בכמה. גם הוא ויתר על רוני מאנה (שי לוי). הצ׳ילבות רוני מאנה ורני רהב לא החליפו מבט, לא הגה ולא חיוך. פיני גרשון מארח את רוני מאנה.

בתו של רוני מאנה, יולי, כתבה מכתב לאביה, שממנו עולה כי חיי הנישואים שלו עם ג'ני צ'רוואני היו סיוט מתמשך.

מאנה גדל בשכונת התקווה, כבן שלישי למשפחה בת חמישה אחים ואחיות. אלירן ברדוגו יפקד על האירוע. החל את דרכו העסקית בנדלן, והיה שותף בבעלות על בניין הסינרמה. הצ׳ילבות רוני מאנה ורני רהב לא החליפו מבט, לא הגה ולא חיוך. רוני מאנה וג'ני צ'רוואני בבית הכנסת הגדול באלנבי. זה קרה קצת לפני שעברו 3 חודשים מאז הפרידה המתוקשרת של מתווך הנדלן ואיש העסקים רוני מאנה(61) ויוצאת הישרדות vip והדוגמנית ג'ני צ'רוואני(38). רוני מאנה לא נשאר חייב: אני לא מחתים חברים על חוזים. הייתי נאמן כמו כלב לזוג נתניהו. מאנה תבע 11 מיליון שקל עמלה מהעסקה בתביעה שנדחתה ביום חמישי. איש העסקים רוני מאנה פרסם אתמול (רביעי) פוסט ברשת 'הטוויטר', בו כתב כי הוא לא יתרום שקל אחד למצביעי כזכור, בחשבון הטוויטר שלו כתב רוני מאנה בין היתר כי הוא התעורר במצב רוח מרומם, לדבריו, הוא תכנן לעזור בכמה. הוא חשוד בהעלמת מס במיליוני שקלים. הרב אבי זרקי תקף את מאנה בעקבות דבריו נגד ראש הממשלה, והאשים אותו בכך שלא שילם לו על התקנת מזוזות בביתו.

איש העסקים רוני מאנה נחשב במשך שנים אחד החברים הקרובים של ראש הממשלה ואשתו, אבל בשנה האחרונה חל נתק ביניהם והיום הוא מספר בריאיון. רוני מאנה ביביסט שעיר וקירח שהתהפך על ביבי ונהיה יקיר התקשורת. רוב הספרדים בוחרים בעבר נחשב איש העסקים רוני מאנה למקורב לבני הזוג נתניהו. הוא לא בא מאהבת ביתר, הוא איש עסקים. פיני גרשון מארח את רוני מאנה.

רוני מאנ×
רוני מאנ×" ו×' × ×™ צ רוואני ×'×'ית ×"כנסת ×"×'×"ול ×'אלנ×'×™ Youtube from i.ytimg.com
הרב אבי זרקי תקף את מאנה בעקבות דבריו נגד ראש הממשלה, והאשים אותו בכך שלא שילם לו על התקנת מזוזות בביתו. הייתי נאמן כמו כלב לזוג נתניהו. פעם שרה קראה לי לבית וביקשה ממני שאלבש שמלה וסינר ואמרה את כל הבית. הוא חשוד בהעלמת מס במיליוני שקלים. אני לא מחתים חברים על חוזים. מאנה טוען כי מנכלית ארנה גרופ מיכל פוקס, שנתבעת אף היא, מתכחשת להסכמות שנקבעו ביניהם ומסרבת לשלם עמלה בגובה 1.5% ממחיר עסקה 335 מיליון שקל, בתוספת מעמ ■ ארנה גרופ: החל את דרכו העסקית בנדלן, והיה שותף בבעלות על בניין הסינרמה. פיני גרשון מארח את רוני מאנה.

רוני מאנה, שרה נתניהו (צילום מסך קשת 12, עמוס בן גרשון, לעמ).

הערב נחשפת בסיפור המרכזי תכתובת מסרונים בין מאנה לבין רעיית ראש הממשלה שרה נתניהו, המציגה לכאורה את ניסיונותיו של מאנה להתחבב על בני הזוג. זה קרה קצת לפני שעברו 3 חודשים מאז הפרידה המתוקשרת של מתווך הנדלן ואיש העסקים רוני מאנה(61) ויוצאת הישרדות vip והדוגמנית ג'ני צ'רוואני(38). חלק מפרסומו הראשוני הגיע בשל מערכות היחסים שניהל עם מלכות היופי של ישראל בהן שמעונה הולנדר. מקורבו של נתניהו לשעבר רוני מאנה צייץ בטוויטר: עוד אחת מתביעות ה'מצליח' של רוני. דידי הררי תוקף בחריפות את רוני מאנה. יש בעולם בעיות יותר חמורות מנישואין חד מיניים. החל את דרכו העסקית בנדלן, והיה שותף בבעלות על בניין הסינרמה. מאנה מתלבט בין מלון דיוויד אינטרקונטיננטל לבין אולם לאגו בראשון־לציון. הדיווה שוברת שתיקה, צפו בפרק המלא. אלירן ברדוגו יפקד על האירוע. ‏ידיעה בלעדית ביבי טס לאוקראינה ושם בטקס ממלכתי הוא יקבל את עצמותיו של הרבי נחמן מאומן ויביא איתו בחזרה לארץ במטוסו. ערוץ 20 פרסמו אתמול (רביעי) שורת הקלטות בין איש העסקים רוני מאנה לבין אשת הראש הממשלה שרה נתניהו, בהן הוא לכאורה מתחנף לאשת ראש הממשלה.

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel